۴ پاسخ

بیسکوییت نده عزیزم خیلی قند داره

تواین سن بیسکوئیت نده دکتر به من گفت از۹ماهگی بدم

هویچ با کدو سیب بخار پز کن
بیسکویت جدا با آب نرم کن

جدا جدا بهتر نیس ؟

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی