۱۰ پاسخ

صدرصد دوباره جنگ میشه

الان هم که هنوز آتش بس نقض شده ایران هم دوباره تنگه رو بسته

تا امریکا اورانیوم هارو نبره شک نکن اروم نمیگیره

یعنی دوباره استرس ، دوباره تهدید و مهلت ت ر ا م پ ، ایندفعه میزنه

اسراییل نقض آتش بس کرده
ایران هم گفت حملات ادامه میدیم

معلومه امریکا و اسراییل نقض میکنن قابل اعتماد نیستن

خیر عزیزم
فقط ی فرجه کوتاه بهم دادن

آتش بس نقض شده

نه

فک نکنممم

سوال های مرتبط