نمیدونم چرا فکر میکنم جنگ تموم شده
پدافند دیشب کار کرد ولی دیگه خبری نشد
خبری نبود اما جنگ حتما دوباره شروع میشه
اره سمت غرب تهران و رباط کریم وپرند ریز پرنده بوده با په باد. اور. بی. تر.
انشاااا که خدا به خیر بگذرونه
معلوم نیست چی به چیه
والا صدا اومد ولی هیچ کس گردن نگرفته
آره صدای پدافند۸شب میومد خودمون میدیدم آخه معلومه رو به روی خونمونه داشتن میزدن با پدافند
شب ساعت۲یا۳بود بازم شندیدم
نه کجاهاااااااا
نه چطور؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.