اتفاقا ریسک سندرم دان نداره خوشبختانه ولی تریزومی ۱۸ رو ریسک زده.
تریزومی ها برای بیماری هایعصبی_ مغزی و اینجور چیزاس.
یا باید سلفری بده که از طریق یه آزمایش خون هستش،یا باید آمینوسنتز انجام بده که آب دور جنین رو از روی شکم مادر میکشن با سوزن های کمی ضخیم و سرنگهای بزرگ.
آمینوسنتز رو هرجایی نباید انجام داد چون خدایی نکرده امکان سقط شدن جنین بعد از نمونه برداری وجود داره،اینو خود پزشک هم میگه بهتون و رضایت نامه میگیره.ولی نگران نباشید این ریسکها بیشتر بخاطر سن هستن.
بگو حتما بره زیر نظر پریناتولوژی.
احتمال تری زومی ۱۸ داده باید یا سونو سه بعدی و کاریوتایپ بده یا سلفری
نگران بگو نباشه اکثرا اینو میزنه بعد سلفری میدن درست میشه
ریسک بالا زده فک کنم باید سلفری بده
توروخدا کسی میدونه مشکلش چیه بگه برای خواهرشوهرمه خیلی نگرانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.