۷ پاسخ

منم امروز زدم تا بعداز ظهر خوب بود خابید بیدار شد گریه میکنه پاش خیلی فک کنم درد میکنه فقط دراز کش هست راه نمیره

کمپرس سرد بزار دردش کم میکنه

شربت پاراکید بهش بده

منم امروز دخترمو بردم گفتن فردا بیارش واکسن ۱۸ماهگی بزنم یک ماه و خورده عقب افتاده

اتفاقا راه بره بهتره براش

واکسن راحتیه تا فردام خوب میشه الکی اینجا گندش میکردن

اخی بچه 😍😍😍
خیلی سخته ما ماه اینده باید بریم بزنیم خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط

مامان مهدیارکوچولو مامان مهدیارکوچولو ۱ سالگی