منم مثل شما هستم
بستنی میخورم
نون قاق با پنیر یا ماست چکیده
صبح بیسکوئیت ساقه طلایی کرم دار نباش
من 20تا سرم زدم تا خوب شدم دستام دیگه جا برا سرم زدن نداشتن
بیسکوییت نمکی من میخوردم ویارم خیلی بد بود
و بادام شیرین بگم دو کیلو فقط مغز خوردم تا ویارم تموم شد روزی 4تا قاشق برنجمم بالا نیاوردم از گشنگی گریه میکردم بس بالا نیاوردم
اینم بگم وقتی بالا میاری بعدش مستقیم برو غذا بخور دیگه بالاش نمیاری
سیرابی هم میگن خیلی خوبع
سلام منم موقع بالا آوردن رگ های پشت سرمدرد میگیره. نبض میزنه خیلی حالم بد میشه
شما بهتر شدی؟
من با خوردن دمیترون خیلی بهتر میشم .
ولی دکتر گفت زیاد نزار گرسنه بمونی زود زود چیزی بخور ، لیمو ترش هم خیلی تاثیر داره برام
اسید معده رو نزار زیاد بشه نان و پنیری گردویی بادامی بخور .بوی خونه برا منم تهوع آوره برو خونه بقیه یا جلو پنجره باز زندگی کن
فقط هوای آزاد تهوع رو کم میکنه
عزیزم من سر اولی اینطور بودم فقط رفتم درمانگاه ی امپول با سرم بهم زد حالم خوب شد شدتش دیگه خیلی کم شد از بعدش
منم همینم خسته شدم
قرص دمیترون بخور عزیزم آب رو اتیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.