۸ پاسخ

بعد غذا آبغوره بخور ۲ تا قاشق

منو فقط آبغوره نجات داد

دیابت کنترل نشده

چرامن تموم شدتهوعم یک هفتس که دیگه اصلاندارم تادوهفته پیش خیلی شدیدبودبعدشم یکی درمیون حالم بدمیشدکلادیگه تموم شدبالانمیاوردم فقط حالم بدبودالبته من ۲۴ساعت تهوع داشتم همون چنددقه که خوابم میبردبیدارمیشدم برم سرویس تاچشاموبازمیکردم وای شروع میشدالانم ازیه بوهایی بدم میادولی دیگه نه مثل ا ون موقع

وای دووم بیار منم همینطور بودم خیلی بده🤦‍♀️ از ۱۷ هفته دیگه ان شاءالله خوب میشی نمیتونی جلوی خودتو بگیری چیزی نخوری🤣

دومم بیار مادر از هفته18من بهتر شدم الانم عین ی گاو زیاد میخورم😂😂

منکه هم هفته تو بودم سه ماهه اول کلا هیچی نخوردم بچمم وزنش پایین بود چون اصلا ویار مگ میزاشت بی حال بودم مامانم میومد کارامو میکرد سه ماهه اول عین کابوس بود برام اما وارد هفته 17 ک شدم دیگ همه چی خوب شد الانم خیلی میلم به غذا نمیکشه ولی میتونم میخورم

سیرابی بخور تونستی فکر کن داروئه

یکی دوهفته دیگه آروم میشی ایشالا

دمیترون بخور

سوال های مرتبط