۳ پاسخ

من زایمان اولم ۳۸هفته و ۲روز بودم صبح دردام شروع شد تا شب هم طبیعی دنیا اومد
من کار خاصی نمیکردم پیاده روی داشتم در حد نیم ساعت روزانه
و ورزشای بارداری هم تازه ۵روزی بود انجام میدادم کلاس میرفتم یعنی
از ۲روز قبل زایمان هم بچه اومده بود تو لگنم
برا زایمان هم ماماهمراه گرفته بودم خیلی راضی بودم
اینبارم میگیرم
اینبار هم ورزش و پیاده روی رو از ۳۴هفته شروع کردم

دیشب پله رفتم رابطه بدون جلوگیری داشتم امروز ساعت ۳ زایمان کردم
۳۹ هفته و ۳ روز

ورزش و پیاده روی کن

سوال های مرتبط