من موندم کی برم آنومالی ۱۸ هفته و یک روز برم یا ۱۹ 🤧🤧🤧

۷ پاسخ

۱۸ هفته

پیش کی میخای بری تو زنجان

به من گفتن ۱۸هفته و صفر روز

من ۱۸ هفته و دو روز میخوام برم دکترم گفت اونموقع خیلی خوبه

هجده هفته بهترین وقتع

۱۸ هفته بری بهتره چون بعضی وقتا میبینی بچه از هفته خودش جلوتره

فرقی نداره هجده هفتت تموم شد برو

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری