منم ۳۰ هفته و ۵ روز رفتم ۱/۷۵۰ بود ، صدکش ۵۰ بود
صدک یعنی اون هفته که رفتی سونو ، بین ۱۰۰ تا نوزاد بچه ات از نظر وزنی مثلا تو رده ۵۰ قرار گرفته
یعنی تو ۱۰۰ نوزاد ، از ۵۰ نفر وزنش بیشتر ، و از ۵۰ نوزاد وزنش کمتر
ایشالا که به حرف مامانش گوش میده و نمیچرخه🤗
دکتر خودش بهت گفت وزنش خوبه یا کمه؟
منم موندم ۳۰ هفته تمام برم
من ۲۸ هفته و ۵ روز یک کیلو بود کم بود🥲
واسه تو خوبه خداروشکر
من ۳۱ هفته و دو روز ۱۵۳۰وزنش ک کمه
برا شمام کمه عزیزم
تغذیتو بیشتر رعایت کن
خشبحالت خاهرر😁😁
حرکتاشو کجا حس میکنی
تا۳۶هفته احتمال اینکه بچرخه هست
یکم کوچولوعه بستنی اجیل زیاد بخور 😍
انشالا بسلامتی بغل بگیریش عزیزم
عزیزم میچرخه
برامنم بریچه دعاکنیدبچرخه
درصد وزنشه
انشالله نچرخه ❤️🤣
اره خوبه منم ۱۵۷۰ بود دکتر گفت خوبه نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.