۱۱ پاسخ

منم ۳۰ هفته و ۵ روز رفتم ۱/۷۵۰ بود ، صدکش ۵۰ بود

صدک یعنی اون هفته که رفتی سونو ، بین ۱۰۰ تا نوزاد بچه ات از نظر وزنی مثلا تو رده ۵۰ قرار گرفته
یعنی تو ۱۰۰ نوزاد ، از ۵۰ نفر وزنش بیشتر ، و از ۵۰ نوزاد وزنش کمتر

ایشالا که به حرف مامانش گوش میده و نمیچرخه🤗
دکتر خودش بهت گفت وزنش خوبه یا کمه؟
منم موندم ۳۰ هفته تمام برم

من ۲۸ هفته و ۵ روز یک کیلو بود کم بود🥲
واسه تو خوبه خداروشکر

من ۳۱ هفته و دو روز ۱۵۳۰وزنش ک کمه
برا شمام کمه عزیزم
تغذیتو بیشتر رعایت کن

خشبحالت خاهرر😁😁
حرکتاشو کجا حس میکنی

تا۳۶هفته احتمال اینکه بچرخه هست
یکم کوچولوعه بستنی اجیل زیاد بخور 😍
انشالا بسلامتی بغل بگیریش عزیزم

عزیزم میچرخه

برامنم بریچه دعاکنیدبچرخه

درصد وزنشه

انشالله نچرخه ❤️🤣

اره خوبه منم ۱۵۷۰ بود دکتر گفت خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان آنیتا مامان آنیتا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۱۱ ماهگی
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری