چجوری تب رو پایین بیارم؟؟؟؟
وامسن چهارماهگی زده😭

۵ پاسخ

خونه رو خنک نگه دار اصلا پاشویه نکن من کردم تب و لرز کرد بچم.کف پاش پیاز بزار.دیدی خیلی رفت بالا شیاف استامینوفن ۱۲۵ بگیر بزار اگه باز نیورد پایین من بردم بیمارستان شیاف دیکلوفناک۵۰ نصف گذاشت درجا اومد پایین

خونه رو خنك كن دما رو ٢٤ لباساش كم باشه

پسرمنم امروز زده پاراکید بده هر۴ساعت

پاراکید دادی؟؟
پاشویش کن

دست و پاشو با گلاب بشور

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی