۷ پاسخ

دست و پاشو دستمال مرطوب بکش،پاهاشو با گلاب بشور

چرا فکر می‌کنی تب داره؟
اندازه گرفتی؟
شاید گرمشه
۳۸ درجه به بالا تب حساب میشه

از سر تا پا تمام بدنش کرم دست صورت بزن عرق میکنه خودش تبش میاد پایین امتحان کن خوبه

پاهاشو تو آب نمک بذارین
با دستمال نخی مدام خنکش کنید

پاشویه کنید با آب ولرم و پارچه نخی (زیر بغل .کشاله ران ) کف دست و کف پا

پارچه خیس بزار رو بدنش بعد بدنش و خنک نگه دار قطره استامینوفنم بده اگ نیومد پایین شیاف بزار اگ دوباره نیومد پایین ببرش دکتر چون تب خطرناکه

یا آب ولرم پاشویه کنید ، دستمال نخی مرطوب بذارید زیر بغلش

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی