اگه شیر خودت میدی چیزای نفاخ نخور تا ۴ماه
عزیزم دختر منم همین بود هرکار میکردم گریش بند نمی اومد کولیک داش گریمچرم یکمی تاثیر داش اما دکترش گف باید دوره اش بگذره
یک گریع هایی میکرد ک خودمم گریه مکردم باهاش
شاید گوشش درد میکنه ویکس و وازلین قاطی کن یکم پشت گوشاش ماساژ بده.
یا شاید گرمی کرده راحت نمیتونه ادرار کنه🥲
دختر منم همش گریه میکنه هم قطره هاشو میدم هم پاهاشو میشورم هم ویکس و وازلین به گوشاش میزنم بلکه یکم آروم بشه چون دقیقا نمیدونم مشکلش چیه😁
پسر منم تا بیداره گریه نیکنه و غر میرنه ، پستونک میدمش بازم کمک میکنه آروم شه حداقل
شیر خودتو میخوره?
رفلاکس داره یا کولیک ؟
پسر منم رفلاکس داره همینه دهنم سرویس شده 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.