۷ پاسخ

خداروشکر پسر من هنوز ۸ و نیمه

همین ک سلامته خداروشکر کن
بچه ی سنگین بغل‌کردنش سخته

وزنش ک نرماله عزیزم...وزنا بالا خیلیم خوب نیست...شاهان من ۱۵.۲۰۰ هستش ولی سرپا گردوندش سخته دیرتر راه میافته چون حفظ تعادل برای مفصلاش سخت تره...ناشکری نمیکنم خداروشکر پر جنب و جوشه سالمه و هیچ مشکلی نداره ولی شمام ناشکری نکن...وقتی نرماله نگران وزنش نباش الکی...۱۰ برای بچه ۱ ساله نرماله فدات شم

بنظر من قد مهمتره اونم که ماشالله خوبه نگران نباش

عزیزم میشه درخاست بدی من پرم مرسی ازت

هیچی وزنش خوبه چیکارش داری

ماشالا خوبه که

سوال های مرتبط