تولدت مبارک
انشالله خواسته هات بشن داشته هات خواهری
بنظرم 30 سالکی خیلی آدمو پخته تر میکنه دیگه ادعات میشه ک همه چی میدونی وخیلی آرومتر میشی نسبت ب قبل
تولدت مبارک
سی سالگی عالم خودش داره
دیگه شبیه قبل نمیشی
بیا برو خونتون😂 من ۳۴ دارم میشم
از ۳۰ ب بعد دیگه شل میکنی و ب سنت فک نمیکنی😆
حس خاصی نداره تازه آدم عاقل تر میشه۳۳ سالمه چون دیر ازدواج کردم و بچه ندارم شغلمم سنگین نیست خیلی خوب موندم😄 ولی از درون خودم میفهمم خیلی فرق کردم پخته تر شدم پول دوست شدم با حساب کتاب خرج میکنم
بهترین دوران زندگی بعد از ۳۰ سالگیه
آدم خیلیییی پخته میشه
احساسات هیجانی کمتر میشه
من از سی سالگی به بعدم رو خیلیییی دوست دارم
چون خیلی خیلی بیشتر قدر خودمو میدونم
نمیدونم تا الان بهش فکر نکرده بودم ولی با خوندن تاپیکت واقعا رفتم تو فکر یجوری شدم دیگ سن میره بالا و آدم پیر میشه
تولدت مبارک باشه عزیزم🫶🏻🎂🌹❤️
من که امسال ۴۰ ساله میشم چی😅😅😅😆
تولدت مبارک عزیزم...قبلا فک میکردم ۳۰ ساله ها چقدر بزرگن ولی حالا خودمون داریم توش پا میزاریم و همه چی به سرعت میگذره
مبارکه حس خاصی نداشتم
منم استرس دارم
صبور تر میشی
احساس پیری هم میکنم البته
تولدت مبارک عزیزممم به به چه تولدی کادوتم باز میکردی🤪
عجیبه برام اینکه سن ۳۰ و این حرفا....
پس چرا من عین خیالم نیس😆😆😆تازه تیر میشم۳۱
ولی به هرکیم میگم باورش نمیشه اصلا
دهه ۷۰ ایا این خصوصت و دارن به ۳۰ میرسن ولی شبیه۲۰ ساله هان😅😅
تولدت مبارک خانومی 😍❤️
بنده ۳۳ سالمه و آره وقتی به ۳۰ میرسی یه حس غریبی بهت دست میده بیشتر ناراحتی اینکه عه شدم ۳۰ و عمر آدم چقدر زود میگذره 🥲
تولدت مبارک
۳۰ یکم سخته
همین ک شمعشو فوت کنی بحرانهاش کمتر میشه
تولدت مبارک گلم منم ۲۷هستم سن برام مهم نیست خیلی حس میکنم هنوز کوچولوم احساس میکنم ۱۸سالمه
دقیقا مث توام وحشت دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.