۳ پاسخ

دیفن هیدرامین ساده اشکال ندارع بخوری

میتونی بخوری،ولی غرغره کنی بهتره
برای سرفه هات بابونه دم کن بخور،بی ضرره

منم مثل توام و دیفین میخورم

سوال های مرتبط