مدل شیشه ایشه؟
چقدر گرون بیبی لند که ایرانیه این مبلغ خوب ادم اونت میخره، چرا بره بیبی لند بخره🙄
برای بیبی لند خیلی گرونه ۹۵۰ عزیزم😕برو بهشون بگو شاید اشتباه کردن فکر نکنم ۳۰۰ بیشتر باشه
من پستونک و شیشه ۱۲۵میل تو تاپیکام هس
هردو ۵٠٠نشدن
از این شیشه داشت نخریدم گفتم بزرگه ولی زیاد گرون نبود
من دکتر براون خریدم۱تومن پستونکم اونت۱۵۰۰
من 280 خریدم
ببین سوپاپ داره اگ داره قیمتش درسه
تقریبا 600تومنه چون پیرکسه
۲۳۰خریدم
من اونت خریدم۱۴۰۰پستونکم اونت خریدم۱۲۰۰
من دو ماه پیش خریدم ۴۸۰
۲۵۰تومن گرفتم
شهر ما قیمتش ۲۵۰ هست
من فقط 1600دادم شیشه
من قبل عید نزدیک ۵۰۰ خریدم
چندخریدی؟
نخریدم شیشه خوبیه ؟
چند خریدی حالا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.