۱۸ پاسخ

مدل شیشه ایشه؟

چقدر گرون بیبی لند که ایرانیه این مبلغ خوب ادم اونت میخره، چرا بره بیبی لند بخره🙄

برای بیبی لند خیلی گرونه ۹۵۰ عزیزم😕برو بهشون بگو شاید اشتباه کردن فکر نکنم ۳۰۰ بیشتر باشه

من پستونک و شیشه ۱۲۵میل تو تاپیکام هس
هردو ۵٠٠نشدن
از این شیشه داشت نخریدم گفتم بزرگه ولی زیاد گرون نبود

من دکتر براون خریدم۱تومن پستونکم اونت۱۵۰۰

من 280 خریدم

ببین سوپاپ داره اگ داره قیمتش درسه

تقریبا 600تومنه چون پیرکسه

۲۳۰خریدم

من اونت خریدم۱۴۰۰پستونکم اونت خریدم۱۲۰۰

من دو ماه پیش خریدم ۴۸۰

۲۵۰تومن گرفتم

شهر ما قیمتش ۲۵۰ هست

من فقط 1600دادم شیشه

من قبل عید نزدیک ۵۰۰ خریدم

چندخریدی؟

نخریدم شیشه خوبیه ؟

چند خریدی حالا؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان بافنده🌿 مامان بافنده🌿 هفته بیست‌وپنجم بارداری