خانوما میشه ببینید مشکلی هست یا نه؟

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم بجنورد جوادالائمه سونو رفتی درسته چقد هزینش شد و اینکه باید حضوری بری وقت بگیری بعدش بری یا تلفنی هم میشه

مشکلی نیست خداروشکر .❤️
به سلامتی زایمان کنی .
هم هفته ایم

عالیه عزیزم هیچ مشکلی نداره قلبش هم تشکیل شده خدارو شکر

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته یازدهم بارداری