۴ پاسخ

من جز نان چیزی نمیدم همونی که از اول دادم میدم نباید عوض کرد

من گیگوز میدم خوشمزه و خوش هضم هس ولی کلا دختر من با شیر قهره🫤

من سيميلاك ميدم مزه بيسكوييت ميده

والا منکه فقط نان پیدا میکنم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان امیرعطا مامان امیرعطا ۱۰ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی