فشارم ۱۴ رو ۹ هست نیم ساعته نمیاد پایین چیکار کنم خطرناکه؟

۹ پاسخ

اگر طاقت میاری سر انگشتان دستت و با سوزن انسولین بزن خون بیاد بیرون زودتر فشار میاد پایین

اگر خیار داری بدون نمک بخور

مایعات زیاد مصرف کن

برو بیمارستان خوب نيست

آبلیمو یا آبغوره ای که نمک نداره بخور خیار بخور و آب فراوون

خیار بدون نمک بخور

آبغوره بخور

ارره عزیزم حتما برو بیمارستان

برو بیمارستان
خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی