خانما عزیز فشارم رو ۸ هست خطرناکه

۴ پاسخ

فقط برا بالا اومدن فشار نمک خوبه من گاهی فشارم اونقدر پایینه که کلا گیج میرم یزره نمک میخورم خوب میشه

یکم شوری یا شیرینی بخور

یکم پایینه من رو 9بیشتر
شیرینی نمک استفاده کن بیاد بالا

ن تا ۱۱ خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی تو دلی💙 مامان نی نی تو دلی💙 ۶ ماهگی
مامان 👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👧‍👦 ۱ ماهگی
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری