۴ پاسخ

خواهر زاده من داره ک.و.نش یجا بند نمیشه لجبازه یه چیز صدبار باید بگی وسایلش همه جا میزاره میره

مهمترین مشخصه بیش فعالی عدم تمرکز و توجه هست...تو این سن هم قابل تشخیص نیست از پنج و نیم سالگی به بعد بیش فعالی را تشخیص میدن

نوه عموم بیش فعاله
خیلی شلوغه دودیقه یه جا نمیتونخ بمونه تمرکز نداره یه چیزیو جایی میزاره یادش میره کجا گذاشته

تمرکز نداره الان زوده سن تچشخیص 6 سالگیه ب بعد

سوال های مرتبط