بچه ها چرا تو پهلو احساس ترکیدن حباب پیدا میکنی؟

۵ پاسخ

نی نیه🥰🥰🥰

حرکت نینیه ای جانم
نی نی من دوبار ازون حرکات زده خیلی کم تحرکه

جفت شما چیه عزیزم

حرکت های نینی هست😅زنداداش منم اینجوری بود از ترس رفت دکتر،گفته بود حرکات بچه رو اینشکلی اولش حس میکنین

نی نیه😍

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی
مامان دوقلوهای فندقی مامان دوقلوهای فندقی ۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری