من زمان بارداری انسولین می زدم ولی حسابی رعایت می کردم و قندی نمی خوردم خدا رو شکر دخملم سالم و بعد بارداری قندم کم شد و دیگه نیازی به انسولین ندارم
من دیابتی هستم زمان بارداری انسولین زدم خداروشکر مشکلی پیش نیومد
اره خواهرم دیابت داشت تا موقع زایمان انسولین زد...گفتن نزنی خطر داره بعد زایمان هم قندش خوب بود
قند پیگیری نشه میتونه باعث خفگی بچه بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.