فقط استراحت مطلق
نگران نباش استراحت کن احتمال زیاد دکتر سرکلاژ کنه
اولین فرصت پیش دکترت ویزبت شو
منم مثل شمام نال من ۲۹ نمیدونم .دکترم گفت تا دوهفته دیگ شیاف پروژسترون بزار بعد بیا چکت کنم
استراحت مطلق شو به پزشکت اطلاع بده سونو واژینال انجام بده
احتمال داره نیاز به سرکلاژ داشته باشی
ولی فعلا تا میتونی استراحت کن
اصلا پله بالا پایین نرو
و ب دکترت حتما ببر نشون بده
اره شاید لازم باشه سرکلاژ بشی
چون طول سرویسک کمه
برای معاینه بیشتر میگن واژینال چک بشه
که تو هفته های بالاتر شاید سرکلاژ بکنند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.