توروخدا دعا کنید باردار باشم ای خدا 😭😢

۱۱ پاسخ

ان شاءالله دامن هممون سبز بشه هركي چشم انتظاره يارب🙏🏻🤲🏻🥹

سلام دوستان یک. روز تاخیرم روز25سیکل منفی بودم یعنی سیکلم30روزست. دیروز یکم لک خیلی قهوه ای کم رنگ دیدم دیگ نیست علایم خاصی هم ندارم اصلا امروز واژنم گاهی خارش میده یکم اب میاد دسمال کشیدم یکم زرد رنگ بود

آمین ان شا ﷲواسه خودم و بعد کسایی ک بچه ندارن

انشالله که خدا خواسته ی دلت رو بده عزیزم

انشاالله

پريسا جون منم ۳بار سقط کردم انشالله اینسری خدا کمکمون کنه

عزیزم انشالله🫠

انشالله خدا هرچه زودتر جواب صبرتو بده

ایشالا بارداری بشی عزیزم🥺

عزیزم انشالله❤️

انشالله ک هستی عزیزم چندوقته اقدامی؟

سوال های مرتبط