۸ پاسخ

اره سخت تر میشه کشیدنش چون گوشت پر میشه میچسبه البته به گفته ی خالم من ۹روزگی کشیدم

نه دیر نمیشع من 11روزگی کشیدم

ن عزیز من چهارده روزگی کشیدم

نه اصلا ولی کلا وقتی میکشی خیلی راحت تر میشی

من دکترم نبود گفت 7 یا 8 عید بیا خیلی دیر بود 14 روزگی رفتم ییرون کشیدم

من دقیقا ۱۲ روزگی کشیدم هیچی حس نکردم

من روز 12 کشیدم. خیلی هم راحت بود و اصلا متوجه نشدم

نه عزیزم اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی