اره سخت تر میشه کشیدنش چون گوشت پر میشه میچسبه البته به گفته ی خالم من ۹روزگی کشیدم
نه دیر نمیشع من 11روزگی کشیدم
ن عزیز من چهارده روزگی کشیدم
نه اصلا ولی کلا وقتی میکشی خیلی راحت تر میشی
من دکترم نبود گفت 7 یا 8 عید بیا خیلی دیر بود 14 روزگی رفتم ییرون کشیدم
من دقیقا ۱۲ روزگی کشیدم هیچی حس نکردم
من روز 12 کشیدم. خیلی هم راحت بود و اصلا متوجه نشدم
نه عزیزم اشکالی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.