بچه ها بخیه سزارین میشه توی ۹ روز کشید؟

۱۳ پاسخ

دکتر گفت دقیقا روز دهم تا دوازدهم بیا برای کشیدن

من روز ۹کشیدم آنقدر سبک شدم گفتم کاش ۷میکشیدم

من روز ۲۱ کشیدم

من روز ۹ ام کشیدم اما قبلش دکترم دید اوکی داد

چه عجله ای من ک میگم دیر تر برم جوش بخورم یه سه چهار روزی دیر تر .

صبر کن ۱۰روز شه عزیزم

اره از ۷تا ۱۰روز

من روز۷ کشیدمممممممممم

اول یه دکتر نشون بده بعد بکشش اره

من روز دهم کشیدم

من ۸روزکشیدم فک کنم خوددکترببینه میفهمه جوش خورده یا ن

اره من سر نه روز کشیدم

نه جوش خوب نخورده

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۲ سالگی