ارع عزیزم
ن بالای چهار کیلو
خود چهار کیلو طبیعی
بچه خواهرشوهرم ۴۷۰۰ بود زایمان طبیعیش کردن به زور دراومد ولی نبردن سز
دختر من ۴۱۰۰ اومد طبیعی بودم
من دخترم 7سال پیش 4100بود نیمه خصوصی سزارین شدم دکترم گف خطرناکه نمیتونی طبیعی بیاری
نه عزیزم اگه ببینن وسط زایمان طبیعی خطر داره ب وجود میاد سریع میبرن اتاق عمل
اگه لگنت خوب باشه نه لزوما
نه عزیزم
۴۵۰۰ب بالا
اره ولی دولتی قبول نمیکنه شهرما بیمارستان دولتی گفته باید ۴۵۰۰ به بالا باشه
مگه نینت چند کیلوعه عزیزم من امروز رفتم سونو ۱۸۲۰بود با اینکه همه چیزم میخورم دوس داشتم زیادترباشه
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.