مامانا در چه صورت سزارین اجباری میشیم

۶ پاسخ

من سر سزارین اجباری من دهانه رحم باز نمیشد گفت قیچی میکنیم تا بچه بیاد بیرون اما کیسه ابمو ترکوندن متوجه شدن از وقتش گذشته و بچه مدفوع خورده سریع بردنم اتاق عمل بچه رو هم بردن روده هاشو شیت شو دادن

من هیچ کدوم ازاین مشکلات ندارم متاسفانه 😔😔

بچه درشت باشه ، در خطر باشه که میشه اورژانسی ، سفالیک نباشه ،

در صورتی که بچه بریچ باشه

بریچ بودن بچه
دادن زیر میزی
بسته بودن دهانه رحم
بالا بودن وزن بچه ۴ کیلو اینطوریا منظورم
کوچیک بودن لگن
طول سیروکس بالا

بچه بریچ باشه یعنی نچرخیده باشه
لگنت برای طبیعی کوچیک باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندمک🌾 مامان گندمک🌾 ۱۳ ماهگی
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۵ ماهگی