در چه صورتی زایمان سزارین واجب میشیم؟؟؟؟

۷ پاسخ

بزرگ بودن سر بچه برا من علت سزارین بود

جفت سراهی هم باشه سزارین میکنن

من هر دو بچمو ۳۸۶۰بودن طبیعی
البته دخترم ۳۹۵۰بود
پسرم ۳۸۶۰

فشارخون بالا
بچه بریچ باشه
لگن کوچیک باشه
عفونت شدید
پی پی کردن بچه
کیسه آب پاره شه و۶ساعت بچه دنیا نیاد
اینا باعث میشه سزارین اورژانسی شیم

بریج باشه بچه
درشت باشه دکتر تشخیص بده نمیتونی طبیعی بیاری
ضربان قلبش کم بشه
مدفوع کنه
با دو سه حالت دیگه

بچه بریچ باشه یا مادر ۱۲ساعت درد بکشه بچه نیاد یا لگن خیلی کوچیک باشه

بچه بریچ باشه یا یه سری اندیکاسیون پزشکی دیگه ک خیلی جزئیات داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد