۲۱ پاسخ

والا طبیعی ترس داره
شاهد همه چی با چشم خودتی
سزارین شیک مجلسی میری دراز میکشی

من از هردو روش هم میترسم 😅😂

من از بیهوشی میترسم از سوند میترسم از آمپول فشاری که میخوان بزنن و معاینه هاشون و همه چی نمیدونم چجوری بزام خیلی استرس دارم

من از بعدش میترسم از اینکه درد دا
شته باشم

خیلی آسونه دوبار داشتم

ن سزارین دوس دارم طبیعی متنفرم

من از طبیعی میترسم، سزارین نه

نه عزیزم یبارتجربه کردم اصلاترس نداره🩷

من چون اتاق عمل دیدم عمل شدم قبلا نمیترسم ولی خب استرس دارم چون تجربه سزارین نداشتم تاحالا

از الان بخوایم بترسیمو و روزامونو خراب کنیم خب همون یه روز بترسیم بهتره منکه اصلا بهش فکرم نمیکنم

من که اصلا نمی‌ترسم. سزارین ظاهرا ترسناکه ولی در واقع اصلا در حین عمل دردی رو حس نمیکنی و چیزی رو نمی‌بینی که بخوای بترسی. بعدش هم که آدم بچه اش رو ببینه اگه دردی هم باشه یادش می‌ره. درد بعدش رو میشه کنترل کرد اگه مراقبت کنی. اگه بی حسی کمری بگیری تا چند ساعت نباید چیزی زیر سرت باشه یا سرت رو هی تکون بدی و حرف بزنی.

من هر چی نزدیکتر میشم بیشتر استرس میگیرم دوست دارم برگردم عقب تر😂😂😂😂😂

نه اصلا وحشتی که از طبیعی دارم خیلی بیشتر از سزارینه. واسه عمل فقط حوصله دردای بعدشو ندارم وگرنه ازش نمیترسم

من کلا از اتاق عمل میترسم،ولی خب ترجیحم اینه طبیعی زایمان کنم تا ببینم شرایطم چجوری میشه

والامن تواین مدت اینقدردردکشیدم ازهیچ کدومش نمی‌ترسم...بترسیم که چی آخرش بایدزایمان کنیم .خداخودش کمکمون میکنه

سزارین اختیاریه یا نه

ن بابا سزارین چه ترسی داره مگه !!! راحتتتت بدون درد بچه تو میدن بغلت

نه من از طبیعی میترسم
سزارین ترس نداره ک😕

فرار کن 😂😂😂

اره من تنها دلیلم که طبیعی رو انتخاب کردم ترس از سزارین بود 🥲

بله، من از اتاق عمل می ترسم

سوال های مرتبط