خانوما مگ وزن بچه بالا باشه سزارین اجباری میشیم؟؟؟

۶ پاسخ

دختر عمم دوهفته پیش ۴۲۰۰ طبیعی دنیا امد هرچی اسرار کردن که نمیتونه سزارین اجباری گفتن نه

۴۵۰۰ب بالا سزارین میکنن

تا ۴۳۰۰ طبیعی اجازه میدن ولی بعدش ن

بستگی داره من چند نفرو شنیدم درد طبیعی کشیدن دیگه بچه نیومده فرستادن سز

ها دیگه

بالای ۴ کیلو اره

سوال های مرتبط