من تا 6سانت بدون درد بودم تا برسه هفت سانت چهارساعت طول کشید اخرم تحمل نکردم زنگ زدم دکترم اومد نصف شب سزارین کرد🤣البته من از اول سزارین میخواستم مامای تو بیمارستان گفت رحمت بازه باید طبیعی بزای😐اون همه درد کشیدم بیخودی سزارینم خیلی عالی بود حیف اون همه عذاب
وای منم حس میکنم عزیزم کجا باید درد بگیره باز بودنی؟من بعد سرویس دل درد پریودی میگیرم یکم بعد خوب میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.