من ۵ سانت باز بودم نفهمیدم تا ماینه شدم😂😂
معاینه باید شی
باید بری زایشگاه
حست غلطه منم داشتم الان بیمارستان معاینه کردن گفتن یه جوری بسته ای که نگو
مگه درد یا انقباض شدید یا لک داری ؟ برو سونو اگر اینجو ی فکر میکنی
ن سنکینیه
احتمالا چون به لگن و واژنت فشار میاد همچنین حسی داری منم همینجوریم
مگه حس میشه🙁
سونو...
برو سونوی طول سرویکس بده.نری معاینه کنن بازم نباشه بازمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.