چرا احساس میکنم دهانه ی رحمم باز شده🥲🥲🥲
چیکار کنم مطمعا بشم!!

۱۰ پاسخ

من ۵ سانت باز بودم نفهمیدم تا ماینه شدم😂😂

معاینه باید شی

باید بری زایشگاه

حست غلطه منم داشتم الان بیمارستان معاینه کردن گفتن یه جوری بسته ای که نگو

مگه درد یا انقباض شدید یا لک داری ؟ برو سونو اگر اینجو ی فکر میکنی

ن سنکینیه

احتمالا چون به لگن و واژنت فشار میاد همچنین حسی داری منم همینجوریم

مگه حس میشه🙁

سونو...

برو سونوی طول سرویکس بده.نری معاینه کنن بازم نباشه بازمیکنن

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی