۶ پاسخ

حس خیلی خوبیه منم اینجوری بود بچست

منم دارم نمیدونم نفخه یا نی‌نی

انقدر دوس دارم این حس حباب ترکیدن و تجربه کنم که میگن ،😍ببینم چه جوریه؟یعنی میشه فهمید؟ من حس میکنم بشه من نمیفهمم🙈🙈

اره عزیزم😍😍

اره عزیزم مبارکه

اره خودشه کوشولو😍

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد