۶ پاسخ

من امروز زنگ زدم پرسیدم گفت سزارین بین سی و پنج تا چهل هست
اتاق خصوصی هم ده تا پونزده

من حجتیه زایمان کردم پارسال برج ۱۱ پمپ درد داشتم خیلی خوب بود اصلا دردی حس نکردم.

من پارسال عکسریه زایمان کردم .... پمپ درد و بیمارستان داره فقط جدا خودتون برید بگیرید

مهرگان هزینه سزارین چقد شده؟

پمپ درد چیه

دکترتون کیه؟

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو ❤️ مامان علی کوچولو ❤️ ۶ سالگی