من امروز زنگ زدم پرسیدم گفت سزارین بین سی و پنج تا چهل هست
اتاق خصوصی هم ده تا پونزده
من حجتیه زایمان کردم پارسال برج ۱۱ پمپ درد داشتم خیلی خوب بود اصلا دردی حس نکردم.
من پارسال عکسریه زایمان کردم .... پمپ درد و بیمارستان داره فقط جدا خودتون برید بگیرید
مهرگان هزینه سزارین چقد شده؟
پمپ درد چیه
دکترتون کیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.