برای من نمیسوزه اما شبا وقتی میخوام جابجا بشم یا بلندشم انگار یه استخونی درد میکنه
منم اینجورم
منم از دیروز درد دارم ولی سوزش ندارم
منم وقتی جابجا بشم یا میخوام بلندشم انگار عضلات واژن و کف لگنم درد میکنن ولی سوزش ن ،حتما خودتو چک کن ببین نکنه عفونت داری
سوزش نه ولی دردش طبیعیه
آره عزیزم
حین نشستن درد داره ولی خارش از عفونته نکنه عفونت گرفتی؟
دردش طبیعیه ولی سوزش نه شاید عفونت داری عزیزم
درد واژن طبیعیه چون لگن و رحم داره جا باز میکنه و بچه بزرگتر میشه
بله بله خیلی
هفته هامون یکیع 😉
اره منم خیلی بدع مخصوصا اونجاع تکون میخوره 🥺🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.