۳ پاسخ

اره منم تیر میکشه باز خوب میشه 😫

بله من گاهي واژن ام تير ميكشه، گاهي زير شكمم ، گاهي كمرم 🥴
يه سري دكترم گفت از عفونته، بهم دارو داد يك هفته مصرف كردم ولي دردم تغيير خاصي نكرد

منم بعضی وقتا واژنم از داخل درد میگیره حس میکنم بچه میخواد بیاد بیرون یه لحظه یی دردش زیاده 😮‍💨🥴

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد