۶ پاسخ

آره منم خیلی دارم

شادی منم دارم واژن درد طبیعیه

من هم گاهی درد میگیره تا حتی استخوانش
و درد پریودی خفیف هر دو شبی و ... دارم چندساعت
شکمم هم که از هفته 26 اینا همینطوریه باز چرب میکنم با روغن زیتون بهتر شده
دیگه من میگم طبیعیه🫠😅 آخه هرچی سونو دکتر میرم میگن طبیعیه

منم جفتشو دارم🥲

اره منم دو سه روزه واژنم بدجور تیر میکشه انگار استخونش شکسته انقد بهم فشار میاد🥴😥

من ک شکمم خیلی پوستش داره کش میاد باز شروع کردم ب چرب کردنش

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ✨🐥 ° مامان ✨🐥 ° هفته سی‌ودوم بارداری