خانوما واژنم درد میکنه طبیعیه مثل اینکه یکی فشارش بده اینحوریه

۵ پاسخ

فقط مردن تو حاملگی طبیعی نیست

کاملا طبیعییییی

وای منم همینمممممم.تیر میکشه

طبیعیه تازه بیشتر هم میشه وقتی جلوتر بری

مال منم 😭😭 امروز رفتم دکتر گفت طبیعیه چون رباط های لگن دارن جا باز میکنن

سوال های مرتبط

مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی