خانما کسی تا حالا آمپول پلیسیلین بدون تست حساسیت به بچش زده؟

۶ پاسخ

امپی سیلین زدم اما پنی سیلین نه تا تست نگرفتی به هیچ وجه نزن اصلا الان برا بزرگترها هم تست میکنن

اصلا بدون تست تحت هیچ شرایطی نزنین
حتی برا بزرگسال، بچه که جای خود داره
انتی بیوتیکای جایگزین استفاده کنین بهتره برا بچه

بدون تست نزن

به بچه ی زیر ۶سال پنی سیلین نمیزنن امپی سیلین میزنن که نیاز به تست نداره بله من امپی سیلین زدم به پسرم

ن خطر دارع بدون تست اصلا نزنی براش

نه.از بزرگسال هم تست میگیرن که

سوال های مرتبط

مامان نيلماه 🌊🌙 مامان نيلماه 🌊🌙 ۲ سالگی