اینقدر بحثشون بالاس لعنت بهشون خودشون پشیمون شدن از اتشبس لبنانو خاکستر کردن امروز بخاطر اینکه ایران صداش دربیاد ونقض کنه ولی این اتشبس تا شنبه هم نمیکشه لعنت خدا به قوم کافرین گناه مردم بیگناه چیه خدا بخیر کنه فقط
اسرائیل عمدا نقض کرده بی شرفا
یعنی دیگ عضو ناتو نباشه آمریکا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.