۶ پاسخ

چیزی نیست ک

دوازده ساعت زیاد نیس که

تا چند روزم اشکال نداره

شكمشو با روغن زيتون چرب كن.

عیب نداره ک

شیر خودت میخوره؟
تو این سن نینیت تا ۳ روز طبیعیه

سوال های مرتبط