۳ پاسخ

سر خود نده بچت زیر دوماه شاید سرما خوردگی داره ببر دکتر شاید بستری کنن

اره بده شاید دردی داره اروم بشه

عزیزم برچی میپرسی بدع دگ
دوبرابر وزنش

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی