۱ پاسخ

وقتی مرخص میشدی دکترت برات نسخه ننوشت ؟؟؟ من دکترم به جز داروهایی ک برای عمل سزارین بود اهن و مولتی و ایناهم نوسته بود میگن تا ۶ ماه باید مصرف بشه بدن کم میاره

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی