۱ پاسخ

منم همینجوری شدم تو بارداری موهام عالی شده بود اصلا ریزش نداشت ولی الان وای خیلی موهام میریزه شنیدم قرص آهن خوبه ولی حقیقتش تا پزشک نگه نمیخورم 😒😕

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی