شما بعد زایمان چه اهن و مکملی خوردید؟

۳ پاسخ

قرص آهن. کلسیم .مولتی ویتامین. منیزیم

من ک هیچی نمیخورم

من هیچی نمیخورم 🤕یادم‌نمیمونه اصلا فقط یه قرص میخورم برا خوب شدن بخیه هام

سوال های مرتبط