خانوما شما ها بعد سزارین چه دارو و مکملی مصرف کردید

۶ پاسخ

عزیزم شرمنده این سوال میپریم این که بیوگرافی نوشتی قضیه اش چیه؟🥲

والا من از الان کم خونی دارم چون اهن نتونسم بخورم الان دکتر بهم هماتینیک و فروفورت گاین داده ولی تعدادش زیاده گمونم تا دوماه بعد زایمانمم هست قرصا ک بخورم

داروهایی که بعد عمل دکترم بهم داد تموم که شد شروع کردم همون داروهای دوران بارداریمو می خورم آهن کلسیم ویتامین د منیزیم امگا ۳ مولتی ویتامین هر بار تموم هم که میشه شارژش میکنم

قرص آهن
کپسول کلسیم
دوتا خشک کننده تا ده روزگی

همون مکمل های بارداری مولتی و اهن و ویتامین دی

دکتر برا من کلسیم همراه ویتامین د نوشت و آهن از این کپسولی ها . ولی بهداشت گفت مولتی ویتامین بخور حتما .

سوال های مرتبط