۱۲ پاسخ

شیاف دیکلوفناک

هیچی دردی نداشتم

شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ هر ۶ ساعت
مفنامیک اسید هم دوتا میخوردم

شیاف فقط آروم میکنه

فقط ژلوفن ۴۰۰

رو‌پسرم نوافن مصرف کردم فقط همون جواب بود
ولی الان دیگ‌بدنم عادت کرده بهش نمیدونم چواب میده یا ن

شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ هر شش ساعت و قرص مفنامیک اسید هم هر هشت ساعت .. قرص مفنامیک هم درد رو کم میکنه هم خونریزی رو کم میکنه

واسه سردردم دکتر گف میتونی روزی چهارتا سه کاره بخوری شیافت اینا داد.. ولی واس سردردم فقط دراز کشیدن آرومم میکنه گف میتونی روزی دو بارم قهوه اینا بخوری

هیچی.

شیاف و نوافن و استامینوفن

ژلوفن/نوافن/شیاف دیفلوفناک

هیچی 😐

سوال های مرتبط

مامان جونه دل❤️ مامان جونه دل❤️ ۱۰ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی